Nu har han åkt ..

Kvällen igår var supertrevlig ! Kommer hem till Niklas , så sitter han , Ted & Sara ute på en filt på baksidan & spelar kort . Jag slår mig ner & hakar på :) Utslagspoker om Jell'o's med sprit i . Niklas & Ted var helt galna i de där , men jag & Sara avstod nog :) Kring tolv , så gick de hem & jag & Niklas la oss & kramades lite , pratade lite skit .. :)
Framåt fyra kom Emelie insnubblandes , & slog tårna i vardagsrumsbordet när hon skulle lägga sig & sova . Jag var för trött för att orka skratta då , men på morgonen hade vi roligt åt det iaf :)

Lundmark kom förbi kring två-tiden idag & de började packa & disskutera vad de skulle ha med sig .. Herregud , fyra killar , i en (sedan)bil , med massa spön , mat , alkohol , sovsäckar , tur att jag valde att stanna hemma ! :) De får roa sig i fjällen bäst fasen de vill :)
Han kommer hem om en vecka (lite drygt) , :(

Nu har jag nyss kommit hem , Alexandra har ockuperat min säng .
Ska snart upp till Hemköp & handla lite mat :)

Kommentarer
Postat av: Martin

Tack så mycket. Kul att du gillade det.



Håller på att ladda upp då jag hoppade bungy i Nya Zeeland nu.



Kommer upp under kvällen.



Shoo!

2008-07-13 @ 21:26:55
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0