Lååååånga dagar

Dagarna nu går så himla sakta ! Finns knappt nångonting att göra . Och det förstår jag . Folk har väl bättre för sig än att reparera sina bilar på semstern & i det här vädret ? Men va fan .. Tänk på oss som får det tråkigt då ? Haha .. Nejdå , så farligt är det inte .

Jag avundas tankbilsgubben som sitter här vid OKQ8-macken här utanför & fyller på bensin . Han har slagit sig ner i en solstol & läser tidningen & väntar . Fy fan vad gött ! :)

Idag har jag köpt ett måttband , äntligen ! Varje gång jag behöver ett , så finns det inte . Och nu måste jag hem & mäta massa grejer innan jag sticker till Ikea iallafall , så det var dagens inköp . Dock kommer grejerna från Ellos idag också :D  Får provbada min nya bikini i helgen :D



Här är några av grejerna jag beställt ! VÄNTAR , VÄNTAR .. kommer i eftermiddag ! :D

Kommentarer
Postat av: ken

fy faan vilken snygg bikini!

2008-07-23 @ 20:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0