Grymt skön helg

Nu har jag äntligen kommit tillbaka från Malingsbo . Helgen har varit helt super-duper skön . Jättefint väder , så jag har försökt solat så mycket som möjligt ..
Åkte ut direkt efter jobbet i fredags , hann bara hem & ta en snabbdusch & kika in mitt nya kylskåp :) Både jag & Niklas var jättetrötta när vi kom ut dit , så vi somnade redan kring tio ..
Lördagen var jättefint väder , vi spelade badminton & solade . Var även ut med båten & fiskade typ hela dagen . Fick fyra jättefina abborar på metspö :) Den största på 400 gram :) De kokade vi & gav till katterna :)
Idag har dagen också  varit riktigt lugn . Emelie (Niklas syster) kom ut kring lunch någongång , så hon & Niklas spelade badminton & jag låg & bättrade på min bränna ..
Nu har vi precis kommit till stan . Jag sitter fortfarande hemma hos Niklas , men ska väl snart bege mig hemåt . Ska försöka komma i säng tidigt idag .. Ska ju upp & jobba en (meningslös) dag imorgon , för att sedan vara ledig tisdag & onsdag ..

Fick inga bilder i helgen heller . Synd nog . Min kamera dog efter första kortet .. Väntar fortfarande på min mobil som verkar ha gått upp i rök ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0