Grr , problem

Ida fick akut öroninflammation i båda öronen igår , stackaren .. Så jag fick lov att ta hennes skift idag , 7-4 . När jag kommer hit på morgonen , så funkar inget program på datorerna . Jag stod där & kunde inte göra någonting .. Kunde inte slå ut följesedlar , inte öppna butiken , eftersom kassorna inte funkade .. Men ringde Andreas som kom hit & hjälpte . Så till slut fick vi det att fungera :)

Nu börjar klockan bli mycket . Jag är hungrig , men ska vänta på mamma . Hon kommer kring halv tolv , då ska vi upp på stan & knäppa kort till mitt id-kort . Tappade ju bort mitt förra året på Power Meet . Haha , ett år sedan nu .. Så jag ska få ett nytt nu . Så jag kommer in på krogen när jag blir 18 ;) Orka vänta tills jag får den andra plastlappen ? :P Näää ..

Jobbar för fullt , har ont i fötterna . Jag & Niklas ska äta tacos ikväll . MUMS !!!


Kommentarer
Postat av: A l e s s a n d r a

Hoppas fotot blev bra, men det ser ut som du är sen sån som blir bra på kort =)

2008-07-03 @ 16:23:31
URL: http://issylee.blogg.se/
Postat av: Minken

Det finns inga problem - bara möjligheter.

2008-07-03 @ 23:31:25
URL: http://blogg.minken.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0