4:e juli

USAs national dag & Simone Abrahamssons födelsedag idag , 18 år , så grattis till henne ! :)

Skickade in min telefon på lagning igår också , eftersom Sony Ericssons telefoner har en tendens till att gå sönder i högtalaren .. Grr . Så jag har en gammal sketen Samsung nu . Kan ju inte ens skriva sms på den . Haha ! :)
Och bli inte förvånad om jag frågar vem du är , om du skriver sms .. Har knappt nå nummer alls ..

Och fy fan vad varmt det är ! Jag håller på & smälter bort ! :(

Haha , jag måste bara berätta ; nyss kom det in ett par här , som härstammar från Ryssland , skulle jag kunna gissa på . De kom in med en Thule - katalog , precis likadan som vi har , men på deras språk . Som tur var hade vi en här , på svenska , så jag kunde förstå vad det var de ville ha . Det blev grej efter grej , efter grej . En tax box , takreling , cykelhållare , o.s.v. Summan landade närmare 11 000 :- Snacka om shopping ! :p Men jag antar att det blir billigare att handla Thules grejer i Sverige , än att frakta de till Ryssland , så de gjorde nog ett riktigt fynd . För de var iaf jättenöjda ! Haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0