Forever 21 .

Följde Kenzas råd. Har nu setat i flera dagar och försökt valt ut vad jag ska beställa från Forever 21 ..
Hittat en väska , lite armband , och lite sånt smått , men hittade även den här klänningen som jag blev helt frälst i .

image15

Visst är den fin ? Den kommer ni kunna se på mig i sommar ! Jag lovar ! :) Ska skicka iväg en beställning ikväll eller nåt sånt tror jag , så man får hem det nångång . Längtar !

Dollarn är nu för tillfället på börsen ( 12.47 ) senast uppdaterad , 5,91 ! Helt sjukt ! Så denna fina klänning kostar endast 135 svenska kronor , jobbigt läge , eller inte ! SHOPPA ;D Dock kostar frakten en hel del , men det jämnar ut sig :D

Har fått tyst på moppen nu också . Pappa , du ska lyssna på mig ! :D

Ha det bra , tjingeling !

Kommentarer
Postat av: Camilla

Älskar forever21! :) Ha en bra dag

2008-04-21 @ 13:05:34
URL: http://millaans.blogg.se
Postat av: FIA

Vill du få ett superfint halsband helt gratis? Besök då min blogg för mer information.. kram

2008-04-21 @ 13:13:50
URL: http://bergden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0