Dagen efter .

Jaha , igår var kvällen lång . Mycket hände , jamjam .
På eftermiddagen åkte jag ner & träffade Alexandra & Franco . Alexandra försöker hejvilt få igång sin moppe . Hon får tillslut igång den , tack vare mig :p Hon blir överlycklig , så vi åker till Tanka & pumpar hennes däck .. Där startar den sen inte , men efter många om & men så startar den igen .Vi åker runt lite över allt . Upp till Coop Extra , åkte och hälsade på mamma , sen hem till mig .. Vi åkte förbi Linnea också , så hon fick provköra lite moppe , & samma här , hon hade också saknat att åka moppe :) Hehe ..
Fick till slut tag på Thomas , som var hemma hos Sanna & Fia . Så jag drog dit & började dricka lite .. Vi åkte sedan till Jägarnäs & släppte av Fia & Pihl som skulle in på nån fest .. Vi åker vidare runt om på staden .. Vi åker & hämtar Fia , hon ville inte vara kvar . Jag hoppade sedan över till Saino och var med han ett tag .. Vi åkte ut till Fredrik & hälsade på , där alla möjliga var :) Vi drog sedan in till stan och var med Marcus .. Åkte runt & runt .
Träffade världens kåtaste äckel vid Pelles , fy . Marcus , räddaren i nöden !
Var hemma kring fyra på morgonen , & i morse mådde jag heller inte så bra .

4 år sedan idag då . Är hemma hos Fredrik nu också . Blir nog en film här i kväll skulle jag gissa på , annars vettefan .. Fortsätta städa lite hemma hos mig skulle nog inte skada ..

Ååh , hörde din röst igår igen . Hade gärna velat träffa dig . Men tidpunkten nu är ju inte den bästa . Jag väntar . Jag lovar & svär . Jag väntar , på dig .

We've always been , we always shall be .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0