Blev inte riktigt som planerat

Det där med pluggande, anisktsmask & grejer var ju bara att glömma. Sofie stormade in här på eftermiddagen, så hon & Sandra satte igång att baka cupcakes. Till slut kom Jimmy upp också & höll oss sällskap. Appen Talking Tom höll oss underhållna bra länge! Riktigt bra humörhöjare! Ladda hem den till din Iphone, om du inte redan har den!
Efter det så blev det ett avsnitt av Lyxfällan, lite prat & sedan såg vi filmen "The Exorcism of Emily Rose" . Inte riktigt så hemsk som jag hade trott & absolut inte det som Sandra försökte förvarna mig för. Dock är jag inte den typen som tror på/gillar skräckfilmer. Finns bara nån enstaka som kan göra mig riktigt rädd..
Efter filmen blev det bara prat & mys i soffan, så nu har jag precis tassat upp till mig. Tänkte att jag skulle bädda ner mig i sängen med historieboken nu eftersom jag precis skrivit ut alla papper jag behöver. Det låter väl bra? Finns på sms/msn/Facebook om det är något akut :)



Gud så goda!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0