Pannkakor & Paradise Hotel

Ja, det enda Sandra var sugen på idag var just pannkakor, så jag hade väl inget annat val än att ställa mig och laga? Imorgon blir det lasagne har hon beställt, men man vet ju aldrig om hon hinner ångra sig, haha.
Efter att vi tryckt i oss en hel sats med pannkakor så tittade vi på Paradise Hotel (Sandra följer maniskt den där jävla såpan & jag lär väl hålla sällskap & titta jag med)..
Har organiserat i garderoben idag också. Mycket bra! Har fått in massa nya galgar så jag fått upp det mesta av kläderna som ska hänga på galgar..
Nu har jag bytt sängkläder & ska alldeles strax ta mig en dusch tänkte jag.



Pannkakor made by me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0