Frukost på Ikea

Gick upp före åtta idag faktiskt & kände huvudvärken komma redan då. Som de flesta vet så slår jag ofta i huvudet utan att ens reagera.. Huvudet har väl blivit så härdat efter alla gånger att jag nu inte ens märker det! Idag for vi ut till Birsta redan vid nio & åt frukost där. Så himla mysigt, tyst & lugnt! Kilade in i lite butiker & myste, men klockan bara rann iväg & huvudvärken blev bara värre! Jag stannade till och med hemma från naturkunskapen idag för jag hänger inte riktigt med i omvärlden.. Har precis tagit mig en powernap, men överväger att gå & lägga mig igen. Så hemskt är det!



Underbaraste frukosten jag ätit på länge! Plättarna gjorde susen i magen! :)

Kommentarer
Postat av: Karin

drack du cola till frukost? haha

2010-11-10 @ 15:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0