En enda

Ja, en enda ledig dag den här veckan får jag, det vill säga imorgon. Jobbar både lördag & söndag. Men det är skönt att beta av många arbetspass i början av månaden, så man kan ta det lite lugnt mot slutet.
Hade seminarium på samhällskunskapen idag & det gick jättebra tyckte jag! Satt ett par tjejer & diskuterade, ingen besserwisser som kröp fram heller. Fick gå när vi var klara & då var det raka vägen hem! Har tvättat hela kvällen, lagat mig en ordentlig måltid & sitter nu & pluggar lite webbdesign. Eftersom jag jobbar i helgen så kan jag inte plugga nåt då.. Typ. Jobbar ändå bara fem timmar, så det är rätt lugnt.

Nog om babbel från min sida. Nu ska jag hämta tvätten, plugga lite mer, kolla på ett par avsnitt av "Skilda Världar", sen krypa till kojs. Ska vara helt utvilad imorgon & göra precis det jag känner för på min lediga dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0