Vad händer?

Ärligt, jag vet inte vad det är som händer med mig.. Jag är snurrig & konstant yr. Kroppen gör inte alls som jag vill. Ont i nacken har jag fortfarande också. Undra om det är någon nerv eller något som har kommit i kläm?
Blev inget jobb för mig som ni kanske märker, jag är ju fortfarande inte helt hundra. Förkyld som attan är jag. Febern kommer tillbaka lite av & till. Ska prova jobba på torsdag & se hur det går, annars vettetusan. Då är det ett återbesök till doktorn som gäller.
Har tusen saker att göra, men jag orkar knappt vara vaken.

Lägger mig & ser en film. Får se om jag orkar hålla ögonen öppna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej.

super fin blogg!, läs/följ gärna min ? :)

2011-03-30 @ 13:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0