Usch så trött

Det har varit hektiska dagar, minst sagt. Hämtade soffan igår, fick ihop den. Soffbordet likaså. Nu måste jag bara få någon att köpa min gamla soffa för just nu står den fruktansvärt mycket i vägen för mig. Har lagt ut annonser, så det är väl bara att avvakta & se :)
Köpte ett vitrinskåp idag också! Så himla fint! Nu börjar jag äntligen få det som jag vill ha det hemma! Nu ska det bara målas vitt, sen är det perfekt! Lite trångt, men ack så mysigt!
Och micron också - det blev den från Expert. Den svindyra saken, men vafan. Man har en micro i allt för många år för att jag ens ska räkna ut hur många ören den kostar mig om dagen. Det här blev bara en engångskostnad nu som jag får ta! :)

Ska ha inflyttningsfest på lördag, så jag hoppas bara att soffan är väck innan det. Annars skänker jag den till Myrorna! Jobba idag & imorgon, skola imorgon & på torsdag. På fredag kommer antagligen Sonny & Yasmine upp hit & hälsar på & stannar hela helgen! Ska bli superkul! Även fast att jag åker till Ludvika helgen efter & träffar dem, så kan det vara kul för dem att komma iväg också! Och hälsa på mig i samma veva ;)

Oh, vad jag tycker om mitt liv! Jag har bra vibrationer i hela kroppen! :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0