Underbara väder!

Det är finfint väder ute! Lite kallt när man inte är i solen, men vad gör det? Jag njöt av det underbara vädret på en promenad efter skolan! Hårdplugg i skolan idag resulterade i att jag är klar med datakunskapen! Endast en slutprov nästa vecka! Och i programhanteringen gjorde jag klart hela Word-kapitlet! Heja mig!
Idag blir det hårdplugg inför lektionen rättskunskap imorgon, känner att jag behöver läsa på lite mer för att få det att verkligen fastna. Blir plugg även den här helgen. Lär få klart en fördjupningsuppgift inom religionen tills på måndag. Eftersom jag strävar efter ett högt betyg (ligga kvar där kanske jag ska säga?) så lär jag lägga ner lite extra tid/arbete på uppgifterna. Det här kommer gå kanoners!

Jag har en bra känsla i hela kroppen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0