Tuff dag

Oj vilken tuff dag! Intressant lektion på rättskunskapen. Gick igenom kapitlet "eget hus" & det är verkligen hur mycket som helst man måste tänka på! Huvaligen! Jag farar för att köpa eget hus samtidigt som jag längtar innerligt!
Direkt ner till jobbet & in i telefonen. Rösten tog stryk som attan, hostatacker emellan åt & en sjuuukt trött Wictoria tog sig igenom hela passet & nästintill kröp hem efteråt.
Jag är så trött nu så jag skulle kunna somna sittandes, men det har vi inte tid med! Vi pluggar lite religion & gör ett fördjupningsarbete. Vad sägs om det? Fyfan, jag säger då det - det är tur att jag är ledig den här helgen också! Eller tja, Bergsåker & lite födelsedagsfirande på lördag är väl inbokat, men det kan man väl få unna sig? Har faktiskt inte varit ut sen... Ja, när? Hassela räknas knappast & innan det minns jag fan inte tänkte jag säga.. Inflyttningsfesten! Jajust.. Damn it.

Haha, mina hyresvärdar är väl för söta? För en stund sedan så ringer en av "gubbarna" till mig & berättar att de kommer förbi på förmiddagen imorgon & byter blandaren. Uppdaterar mig även hur det går med renoveringen i tvättstugan, haha, kan inte annat än le! De vet att jag bryr mig, så det är kul att få respons! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Tävling i min blogg nu! Var gärna med :)

http://meandrunk.blogg.se/2011/march/vinn-vaggdekor-fran-textarnase.html

2011-03-31 @ 21:26:58
URL: http://meandrunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0