Trots dålig dag..

.. så är jag jätteglad! Sov knappt några timmar alls i natt, när klockan slog fem blev jag riktigt förbannad. Varför har jag så svårt att sova?
Iallafall... Åkte till skolan idag & hade en lektion religion. Inte varje dag man får äta & dricka gott på lektionstid. Firade "fester" inom de olika religionerna & gick igenom hur de går till. Intressant faktiskt! Men lite jobbigt ändå då min nacke håller på att ta kål på mig! Inne på tredje dagen med ont i nacken nu. Får gå till någon massör om det inte släpper..
Hade samtal med min lärare efteråt, gick igenom inskickad uppgifter & sånt & jag ligger riktigt bra till! Är superduper glad! Trodde faktiskt det inte skulle vara såhär bra! Bara några uppgifter till, sen jävlar!

Var in på Ica när jag kom ner på stan & köpte frukt för 100:- så nu jävlar ska det ätas frukt! Suktar efter en kiwi redan nu! Dags att hugga en!

Kommentarer
Postat av: josephine

kikar in på din blogg hoppas du kikar in på min! :P

2011-03-28 @ 18:54:15
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0