Tidsfördriv

Vilken svordom använder du mest? Vafan
Äger du en iPod? Nej, en iPhone har inbyggd iPod ;)
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Ingen tid alls. Är ledig imorgon! :D
Hur många resväskor äger du? En bamsestor! Så stor att jag knappt orkar lyfta den när den är fylld!
Använder du flip-flops? Om! Har mina röda, älskade som jag farar den dagen jag slitit hål genom de!
Var köper du dina matvaror ifrån? Hemköp eller Ica
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden. Att ta kort på folk som sover är min specialitet då jag "alltid" är vaken :p
Vilken var den senaste filmen du såg? Tangled (Trassel)
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Men en vän. "Sova-på-madrass-bredvid-sängen-som-man-bara-gjorde-när-man-var-liten" slår det mesta. Trocadero & jordnötsringar som mamma alltid kom med när man hade kompisar på besök. Manikyr, pedikyr, ansiktsmask, skvaller, snyftfilmer & kärleksbekymmersprat slår ingenting.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Oj, en resa till USA för att hälsa på släkten?
Har någon någonsin kallat dig lat? Oh ja! Jag är lat! Jag erkänner!
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej, har hänt en gång i hela mitt liv.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Eh? 90-tal?
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Sätter aldrig fingret på en då jag aldrig haft en idol eller dykat något band sedan Spice Girls, men om jag MÅSTE så säger jag Volbeat.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Ja, men kommer absolut inte berätta.
När var senast någon stötte på dig? Haha, ehm? Varje gång jag är på Memento frågar killar efter mitt mobilnummer. Stöter de på mig då?
Vad åt du till middag senast? Penne Rigate
Använder du huvtröjor? Ja, dragkedjströjor, men anväder aldrig huvan.
Kan du vissla? Ja
Vem var den senaste som ringde dig? Min hyresvärd
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Bergochdalbanan på Liseberg. Kan åka hundra gånger på rad!!!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja, det tror jag.
Vilket riktnummer befinner du dig i? 060
Tittade du på tecknat när du var liten? Vem gjorde inte? Disneys kollektion. Jag har alla från "min tid".
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? :in - gallerian? Tre hus, tre våningsplan, 30 meter från min port. Annars är det Birsta. Går inte att beskriva hur stort!
Hur många syskon har du? Ett riktigt, 5 bonus.
Är du blyg inför det motsatta könet? Inte alls. Mitt senaste "smarta" drag blev iallafall lyckat! :D
Vilken film kan du alla replikerna till? Coyote Ugly, The Notebook, Svanprinsessan, Matilda...
Äger du några band t-shirts? Nope
När flög du senast? Till Rhodos med Emil -09
Hur många stolar står kring ditt köksbord? Har inget köksbord.
Läser du för skojs skull? Jag finner det inspirerande & avslappnande att läsa. Har alltid en bok bredvid sängen.
Pratar du några andra språk? Engelska, lite franska, lite grekiska..
Diskar du din egen disk? Japp!
Har du gråtit offentligt? Ja, varför skulle jag inte?
Har du en stationär dator eller en laptop? En stationär & två bärbara.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Man lär sig något nytt varje dag!
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ingen tatuering alls! En piercing i naveln (envis fjortis) & piercingen i tungan (18-års present av Emil)
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Ja, men jag är så jävla rättfram så jag pallar aldrig att vänta, så jag bjuder hellre in mig själv. Sorry guys, men sån är jag! Men det är rätt mysigt att bli bjuden på middag. Sån jävla skillnad på "dejt" här än i Ludvika.
Kan du kasta macka? Om jag finner rätt stenar ;)
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej. Klarar mig bra utan.
Vad har du med dig in på bion? Cola, varma chips eller en daimkulor-påse & sällskap såklart.
Vem var din favoritlärare och varför? Måste säga tre personer här; min mellanstadielärare Karin Nilsson, min svenskalärare på IV Örjan Johansson & min historielärare Lena Ågren här på Komvux! STORT PLUS TILL ER!
Har du dejtat någon av en annan religion? Dejtat? Ha!
Vad har du för väder? Det är kväll, men nollgradit & mörkt..
Har du en blogg? Nej?
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Svenska
Gillar du att flyga? Ja, så länge jag slipper öronvärken! (Är hemskt känslig för nivåskillnader)
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor
När sov du senast på golvet? När jag har vänt mig 3 miljoner gånger i sängen & fortfarande inte kan sova, då tar jag min kudde & sover på golvet.
Vilken är din favoritdrink? Cosmopolitan ♥
Gillar du din boende-situation? Oh ja! Supernöjd! Älskar min längenhet! Drömmer om att de gör om de till bostadsrätter....
Vilken är din mammas hemstad? Blötberget/Ludvika
Din pappas hemstad? Nyhammar/Ludvika
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Minst 4, helst 8-9.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ja, ge mig sommarlov!!! Eller nej, inte det heller, då är det jobb på heltid. Hua.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Jag har aldrig haft svårt att lära, så jag babblade nog en hel del ja..
Vilken är din favoritfrukt? Kiwi
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Inte alls
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21 år
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja, rättså faktiskt. Fick beröm av det av en kompis till mig förut kommer jag ihåg. Att jag till & med på msn skriver med punkt & stor bokstav. Det ni!
Tror du på liv på andra planeter? Bryr mig inte ett skvatt. Har andra saker att tänka på.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Riktigt arg? Riktigt arg? Det måste ha varit i somras.. I Smedjebacken...
Tror du att Gud är man eller kvinna? Bryr mig inte
Vad var det senaste du åt? En macka på skolan. Döhungrig nu, ja!
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Motsatta.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Mamma & pappa trodde hela tiden att jag var en pojke då jag låg i magen, så jag skulle ha hetat Viktor Erik Bång. (Erik efter pappa) Det blev istället Viktoria Erika. Bytte stavning till Wictoria år 2003.
Gillar du senap? Bara i biff i sås, annars inte!!!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Du kan det här.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Vore sjukt coolt, men överväger återigen om ryggen pallar..
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Alla fyra i Sex and the City. Holy shit!
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej, jag hittade aldrig skorna i min storlek & när jag väl gjorde det så ville de inte skeppa utomlands :(
Tycker du om att krama folk? Jag är lite ensamvarg & tar lite distans till folk omedvetet. Men är det någon jag saknat extra mycket eller tycker väldans mycket om blir det extra många kramar till den istället!
Skulle du säga att du är trendig? Nej, jag har på mig det jag tycker är snyggt & bekvämt.
Äger du en digitalkamera? Ja, i nån låda..
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Hayden Panettiere - 76% likhet på nån jävla sida..
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Det beror på vad det handlar om.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Syskonkärlek - Katarina von Bredow.
Tycker du att du är attraktiv? När jag fått i mig ett par glas eller fem
Vad är du allergisk mot? Inget alls. Tomater & fisk om jag får nån inbjudan till nåt.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Haha, varför?
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Som jag sa tidigare.. Viktor Erik..
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? De som orkar? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0