Shopping hela dagen

Sorry för noll uppdatering idag, men hela dagen har gått i ett! Shoppat upp ett antal, rätt för många tusenlappar idag. Betalade soffan, köpte mig en micro & köpte ett nytt soffbord också när jag ändå var igång! Ni får se sen!
Nu försöker jag bara kränga iväg min gamla soffa som just nu bara står i vägen! Någon som är intresserad av en Ektorp 3-sits soffa? En vit? Du får med en "Latte"-färgad klädsel också!

Ska fortsätta göra iordning allt här, flytta runt & ordna.. Fan vad tid allt ska ta!!!

Kommentarer
Postat av: Isa

Varför ska du inte ha soffan kvar? :)

Jag hade lätt tagit den, men har en redn :)

2011-03-08 @ 18:42:32
URL: http://isamalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0