Precis hemkommen

Hur underbart är det inte att komma hem till ett rent & fräscht hem, ett hem man trivs i & ler åt när man kliver innanför dörren? Det var just precis det jag gjorde. Sov hos * i natt. En uppfriskande promenad hem till honom, en god natts sömn & lite tvtittande nu på morgonen. Älskar vilka diskussioner vi kan få igång! Riktigt heta emellan åt. Allt ifrån aniskten till jämnställdhet till amerikanska tv-program. Haha!
Nu ska jag hoppa in i duschen & göra mig i ordning inför ikväll! Kommer lite mer folk än vad jag hade trott, men bara glad är jag! De trillar väl in här om en timme eller två, så det är bäst jag sätter fart! För ikväll ska vi ha kul! Nu ska jag visa huset vem som har flyttat in - Inflyttningsfest - here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0