Jag lever!

Jag har en bra dag idag! Inte nog med att jag fick sov sällskap i natt & vaknade på en arm i en varm famn som gjorde att min morgon blev helt underbar, utan det gick alldeles utmärkt på lektionen rättskunskap idag också!
Plus att vädret har varit helt underbart idag! Tog mig en promenad efter skolan, var iväg till OKQ8 & hämtade ännu mer paket. Mitt älskade Visa-kort hade äntligen kommit också! Åh, jag är så lycklig igen! Jag slipper ha kontanter! Det är verkligen det värsta jag vet - att ha just kontanter.
När jag kom hem hade mitt nya skal till min iPhone kommit också, lite kaxigt sådär, men det är precis sån jag är ;)

Ska ta mig en snabbdusch & börja packa lite. Ikväll bär det av hem till Maja & sova där för imorgon bär det av till Hassela! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0