Herrejisses

Vaknade med ett ryck av att det ringer på dörren. Blev lite smått livrädd innan jag förstod vem det kunde vara. Porten är ju låst dygnet runt här, så ingen kommer liksom in här för att kunna ringa på närsomhelst.. Det var ju självklart mina vaktmästare. De var här & tittade på lite småfel i lägenheten & lovade även att hjälpa mig att sätta upp mörkläggningsgardiner vid mina takfönster. Super!
Har ringt & bokat tid hos doktorn också. Klockan 14.00 ska jag dit, så vi får se vad det är för sjukdom jag har.

Jävlar vad de börjar bli fart på mina hyresvärdar! Det här gillar jag! Torktumlaren ska lagas under morgondagen & tvkanalerna är på ingång! Det här gillar vi! Dock tittar jag ju aldrig på tv, men det kan ju vara bra att ha? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0