Gud, döda mig

Jag får snart panik av att hosta! Även fast det har blivit lite bättre på dagarna, så är det hemskt om kvällarna & mornarna. Det är ett helvete rent ut sagt. Följer läkarens råd & stannar hemma veckan ut, dock börjar jag få myror i benen, men vad gör man inte? Jag vill faktiskt inte ha lunginflammation, så då är det lika bra att hålla fred på sig.
Ska försöka plugga lite idag om jag nu orkar. Är lite smått seg och orkeslös för tillfället. Eller.. Ja, den senaste veckan?

Fick hem lönespecen idag & blir alltid lika förvånad. Fick nästan dubbelt så mycket som jag hade räknat med & det glädjer mig enormt! Kanske blir en resa till Kreta ändå i sommar? ;)

Är på jakt efter nya byxor. Vill ju klicka hem på nätet, men eftersom byxor skiljer sig så mycket i storlekar beroende på vilket märke det är, så antar jag att minst hälften av ordern kommer åka tillbaka. Tror jag tar en vända på stan eller ut till Birsta i helgen istället. Måste in på Ikea också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0