En paus

Åh herregud, jag tar en paus i allt städande en stund nu. Jag håller på att svettas ihjäl! Och det tar aldrig slut. Ändrar om, flyttar, ordnar. Varför har jag så mycket saker? Jag har ändå övervägt & slängt en hel del idag. Tre banankartonger har dessutom försvunnit! Nu är det bara alla skor som ska packas upp. Vet bara inte vart jag ska göra av de.. Ett till problem. Köpa en garderob endast för skor kanske? Vilket dilemma.. :)

Bara soffan är väck så är mitt hem äntligen komplett! Längtar så mycket tills nån kommer & köper den. Mår fan dåligt av att se den stå där nu!

Nej, ta en sista rajd med dammsugaren, torka golven, ordna bland papper. Gå & handla, beställa pizza. Lägga ansiktsmask, duscha, peela, smörja, bleka tänderna. Sy klart mina gardiner, sätta upp de. Koppla in DVDn & hemmabion & sedan plugga lite såklart. Seeen kan jag få sova. Tror ni jag hinner innan 4 imorgon bitti?



Som ni förstår så kom inte Sonny & Yasmine upp den här helgen. De kommer om ett par helger istället när vi har tid att planera lite mer & dessutom kanske Niclas följer med också! Superkul! Ska ju iallafall till Ludvika om en vecka, så då ses vi! ♥

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Ja, tråkigt tycker jag, men vi ska ha roligt när vi kommer :D

Och det kommer att bli kul när du kommer hir :) <3

2011-03-11 @ 22:32:13
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0