Veckans planering

Ja, veckans planering för kursen är redan avklarad. Jag är i princip redan klar med att göra första provet. Känns superbra att ligga före! Kursen börjar egentligen inte förrän imorgon, men jag har redan gjort klart alla uppgifter, haha! Var nog kanske dumt av mig att ta kursen på halvfart, men eftersom jag inte hade nån aning om hur det skulle gå till, så var det nog lika bra. Går i banorna & funderar på att läsa en till kurs efter denna under sommaren, men då i helfart. Jobbet på Meko är lite slappare än på Telia då jag måste sitta i telefonen precis hela tiden, så då kanske jag hinner med att plugga? :) Det återstår att se.. (Ja, jag har två sommarjobb den här sommaren)

Do-do-list till mig själv i veckan:
  • Skriva ut papper & broschyrer
  • Skriv ut scheman
  • Gå med i a-kassan
  • Byt fack
  • Ring CSN
  • Mejla Ö.J.
Det viktigaste iallafall.

Solen skiner i Sundsvall idag, men det blåser så det är inte jättevarmt. Ska iallafall gå ut på en promenad nu. Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0