Underbara Stockholm!

Jag är äntligen här! Och GUD vad jag älskar att vara här! Ni förstår inte! Det spritter i hela kroppen & det gör nästan ont av längtan tills jag flyttar. Jösses Amalia!
Syrran hämtade iallafall upp mig på Centralen igår, vi åkte hem med mina prylar, lagade mat & drack rosé på hennes balkong. Prat & mys i flera timmar! Det här är livskvalité!!!
Har nu precis ätit frukost - på balkongen - ska snart röra oss innåt stan & uträtta massa ärenden. Syster ska ju jobba till & från den här veckan, så jag hakar ju på ;) Tröttnar jag, så springer jag bara på stan själv, haha!

Och just ja - Bryan Adams spelar på Grönan på torsdag, är så sjukt sugen att boka om biljetten hem & gå dit på torsdag kväll. Men det återstår att se. Lär se till så att vi hinner med allt i planeringen först.

Hörs sen! Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0