Stressig dag

Oj, vilken dag! Har "lekt" co-ass åt syster idag, vilket innebär telefonsamtal, jaga kläder över hela Stockholm, tre olika storlekar & i tre uppsättningar. Fötterna värkte så när vi kom hem så vi tog en power-nap på 30 minuter. Välbehövligt till tusen, men jag är fortfarande helt slut! Imorgon ska vi iväg vid åtta på morgonen & hämta grejer, lämna grejer, dubbelkolla scheman, möten o.s.v. Märker bara mer & mer att det här verkligen inte är min grej, haha. Kanske om jag blir lite mer insatt? Men dock inte såhär stressigt & absolut inte två jobb samtidigt..

Nog om det. Njuter av varenda jävla minut jag är här! Bara älskar den här staden, njuter av varje vy, varje gata, varje gränd. Småkikar på lägenheter hela tiden & bara drömmer tills i höst då jag kan börja leta på riktigt! Älskar att spendera tid med syster, älskar att träffa nya, trevliga & asroliga människor! Lite större utbud här, där man kan träffa bra folk. Avundas syster som är sådär härligt nykär också, som har träffat världens underbaraste kille. Det är när jag ser sånt här där jag vet varför jag fortfarande är singel. Det är just för att det verkligen finns sånna där underbara killar & jag ska vänta på just honom!

Dags att ta en dusch, krypa ner till kojs & försöka få sig nån skönhetssömn innan klockan ringer klockan sju imorgon bitti. Ingen semester här inte! Men jag får spendera nästan varje vaken minut med min älskade syster & det är huvudsaken! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0