På tåget

Sådär ja, då sitter jag på tåget. Ett par dagar för tidigt egentligen, men mig gör det ingenting. Jag saknar Sundsvall nu, jag saknar hemma. Jag saknar mig egna lägenhet. Skulle egentligen ha åkt hem måndag eller tisdag, men jag såg ingen anledning att vara kvar i Ludvika. Lika bra att åka hem så jag kan börja förbereda mig för sommarkursen & jobbet som drar igång nästa måndag. Ska ta det lugnt & spendera en veckas semester i Sundsvall också! Pontus har lovat att följa med mig på Himlabadet nästa vecka, då ska vi ligga i utomhus poolen & glassa. Hur najs låter inte det liksom? :)

Hörs senare ikväll när jag kommit hem, ätit lite, andats lite, tvättat lite & bänkat mig framför datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0