Mycket text

Jag vet att det blir mycket text nu & lite bilder, men saken är den att jag har så innihelvete med kort på mobilen nu & vill inte lägga över alla på den här datorn, för det tar för mycket plats & tar sån tid, så det får helt enkelt vänta tills jag har tid till att ta mig den tiden. Haha, det där lät knasigt, men ni fattar?
Idag iallafall, slapp följa med Matilda & Anna klockan sju i morse. Syster sa åt mig att jag fick fortsätta sova & tur var det, för upp klev jag kring halv tio, men var fortfarande lika död. Huvaligen! For innåt stan vid typ elva, kikade runt lite på stan, letar febrilt efter en bikini som kan sitta bra/snyggt på mig, men det är inte det lättaste ska jag säga! Gav upp lite smått när schemat för sommaren började trilla in & jag kom på mig själv med att jag ska jobba 7 veckor i sträck nu. Kommer knappt bli nå sol & bad alls. Så förra årets bikini får duga alldeles utmärkt!

På eftermiddagen var det provning av modeller & statister. Sjukt mycket folk, sjukt varmt, stressigt & kaotiskt. Allt för att det ska bli bra inför filmningen imorgon. (För er som inte vet, så är min syster stylist & håller på med reklam-filmer.) De som de håller på med nu kommer att rulla på tv:n i sommar! Hur coolt är inte det liksom? Haha!

Matildas kille dök även upp här på kvällskvisten. Nyinflugen från Los Angeles, kom direkt från Arlanda & hit, så vi svirade bara om & gick ut & åt mat. Stannade till på ett ställe här på Rörstrandsgatan & åt en supergod middag. Jag åt nån form av fetaostfyllda lammfärsbiffar, supersmarrigt!

Och imorgon är det frågan om ifall vi ska gå på Bryan Adams på Grönan eller inte. Det visar sig då helt enkelt.. Ska vi det, så åker jag inte till Ludvika förrän på fredag. Och ska vi inte, så kommer jag redan imorgon. Så det är helt upp till planeringen & dagordningen på castingen imorgon.

Mycket text nu också, men det får bli så när jag bara skriver en gång om dagen. Men det får ni leva med! När jag är tillbaka i Sundsvall blir det annorlunda! Dock kommer jag jobba heltid, men får se till att slänga in tidsinställda inlägg då istället! Vad sägs om det?

Slänger in en av världens bästa & hetaste låt/musikvideo just nu:

(Psst.. Matildas kille har filmat denna video. Ett enda klipp! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0