Mat i ugnen

Då var halva veckan gjord på jobbet & det flyter på rätt bra! Maten står i ugnen nu & jag har tid att slänga in ett inlägg. Ikväll serveras det ugnsbakad laxfilé med rotfrukter & creme fraiche! Ska bli riktigt smaskigt! :)

Midsommar är iallafall planerad & midsommardagen med för den delen! På fredag på dagen ska jag följa med Maja & hela hennes familj ut i skogen för riktigt midsommarfirande med barnen! På kvällen bär det av ut till Alnö hem till Zandra för midsommarfirande, långbord, kubb, bad i pool & bara mys! Ser fram emot kvällen som sjutton! :)
På lördagen åker jag & Maja till Viskan för lite partaj! Men så mycket party blir det inte eftersom Maja ska jobba dagen efter, tråkigt nog. Men vi får göra det bästa av situationen helt enkelt, eller vad säger du bruttan? ;)

Ska plugga lite efter maten, slänger in ett inlägg innan jag hoppar i säng!

Kommentarer
Postat av: Maja

Det är ju det vi är bäst på;D Lösa allt spontant:D! Skoj ska de bli iaf :)

2011-06-22 @ 10:50:14
URL: http://frokenmmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0