Jag håller på att dö

Snacka om "tur" när man tar ett samtal ett par minuter innan stängning & killen vill göra en inportering, beställning med telefon etc. Kom inte från jobbet förrän kvart över nio, men vad gör det? Jag är hemma iallafall, sitter & försöker plugga, men det är fruktansvärt varmt i mitt sovrum så jag håller på att gå i taket. Jag vet att det blir varmare under sommaren, men eftersom mitt sovrum ligger på övervåningen (och eftersom värme stiger) så blir det aldrig bättre. Ska ta & köpa mig en termometer imorgon, mäta temperaturen & sedan ringa miljökontoret & se om det finns någon åtgärd för detta.

Punkt slut. Nu ska jag plugga, eller försöka iallafall innan ögonen går i kors. Go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0