Jag ber om ursäkt

Förlåt om jag inte har skrivit någonting alls på två dagar, men jag har verkligen fastnat ordentligt i serien "Skilda världar". Började att se om serien helt från början & jag har snart sett klart de två första säsongerna. Det som är mest jobbigt nu är att säsong tre inte släpps förrän i augusti! Hur ska jag klara mig? Haha!

Annars då? Storstädat lägenheten, lagat storkok så jag har matlådor för de kommande veckorna, dammat & torkat golven. Pluggat flera timmar.. Ett par glas vin & lite mys har det hunnits med också :)

Har även hunnit med att skära mig på tre fingertoppar, så jag har lite svårt att skriva som ni kanske förstår, därför blir inte det här inlägget så långt. Ska ta mig en dusch nu & se över kvällsmaten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0