Ja men hallå

Åh, vilken dag! Har faktiskt tyckt om dagen idag måste jag säga! Stålande väder!
Maja passade in sin lunch idag så vi kunde luncha tillsammans på stan. Solat på innergården & i Solgrytan utanför jobbet. Mycket mysigt! Tänkte ta på mig övertid, men fick det inte godkänt innan jag slutade så då gick jag hem, eller tja.. Kutade. In på Teknikmagasinet & köpte mig en termometer, hem & ställde den på plats, sen hämtade Maja upp mig. Vi for & hämtade Dessi & sedan bort till Emma & Mattias så åkte vi vidare till Vivstavarvstjärn & jag doppade mig! Har ni hört på maken? Jag tog mig i! Det var svinkallt & det var dels för att Mattias hotade att putta i mig annars, haha! Men än är det för kallt för att njuta av det, annars är det bara så att vattnet är kallare här i "Norrland"? :)

Har iallafall kommit hem, lagat mat & matlåda till imorgon. Ska nu plugga en timme innan jag kryper till kojs.

- Btw, fick ett smått chockresultat när jag tittade på termometern när jag kom hem. 31,6 grader. Tackar & bocker. Slängde iväg ett smått bittert mejl till min hyresvärd & krävde en åtgärd, annars jävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0