Hemma hos Sonny & Yasmine

Yasmine är iväg på träning & jag sitter här hemma med Sonny & kollar på klipp. Har varit & handlat mat & gotte inför ikväll. Ett helt jävla kilo godis! Tre chipspåsar & fyra liter cola! Men har jag inte druckit cola sen i fredags, så är jag fan värd ett glas eller två! Ska grilla flintastek med potatissallad & bara mysa. Älskade vänner! Gud vad jag saknar dem när jag är borta, men det är bra att få sakna varandra litegrann, så man uppskattar det mer när man träffar varandra sen! Blir lite enklare när jag flyttar till Stockholm, lite enklare både att resa hem & för dem att komma & hälsa på! Längtar!!

Fick inloggning till sommarkursen idag, så lär införskaffa böcker nu.. Heja heja!

Uppladdningen!



Snuttan myser på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0