Grattis studenter!

Idag tar alla Ludvikas 92:or studenten. Tänk att det var ett år sedan jag stod där med spänning & väntade på att dörrarna skulle öpnnas! Det är otroligt fint väder här idag & jag håller tummarna för att det håller i sig, för deras skull! Stort grattis främst till Fia, Emma, Rickard & Isa!
Tänk så långt jag har tagit mig på ett år - jag flyttade till Sundsvall direkt efter sommaren, har arbetat upp mitt slutbetyg så det snart är klart & så många gånger bättre än vad det var förut. Jag har skaffat mig en egen lägenhet & ett jobb i staden. Många nya vänner, som jag snart kommer få lov att lämna igen. Nej, usch, nu slutar jag skriva om sånt här...

Här är iallafall jag & Yasmine på första sidan av NLT dagen efter studenten:


Foto: Johan Sörensen

Jag själv då? Jag skippar firandet, kommer ju vara så himla mycket folk, så jag beger mig hem till mormor & äter pannkakor istället! Det tycker jag låter som en alldeles utmärkt idé!

Ha en underbar fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0