3,5 timme kvar

Jag har 3,5 timme kvar på jobbet nu, sen går jag på ledighet i tre dagar! Mycket skönt! Himlen öppnade sig alldeles nyss här & det regnade nå så förfärligt, men det verkar ha avtagit nu. Enligt väderprognosen så ska det regna här i en vecka nu. Buhu.. Men vad gör det när jag ändå jobbar? :)

Var dessutom alldeles för trött i morse för att slänga in ett inlägg. Sov så länge jag kunde eftersom det (som vanligt) tog en evighet för mig att somna. Har iallafall kontaktat vårdcentralen nu & de skulle sätta upp mig på en tid för att se om det går att göra någonting åt dessa bekymmer utan att behöva massa tabletter.. Jag kanske äntligen kan få sova? :)

Har ni kollat på länkarna här nedanför? Om inte - gör det!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0