Dags att blogga?

Ja, men hej! Ja, jag lever! Det hinns inte riktigt med att skriva nåt under arbetstid & det hoppas jag ni förstår. Även om jag sitter vid en dator hela dagarna, så har jag kunder jag pratar med. Ni får ha överseende med detta. Även att jag pluggar 50% på sidan om gör inte saken bättre, för direkt när jag kommer hem lär jag bänka mig framför min egna dator & plugga. Tog mig igenom ett helt kapitel i boken nu ikväll & känner mig riktigt stolt! Är klar med veckans uppgifter & väntar nu bara på proven som "släpps" imorgon så jag kan göra de.

Pissväder ska det bli i helgen också, så planerna vi hade gick inte riktigt som planerat. Ska ut & käka på stan imorgon iallafall, det ska bli mysigt! :)

Nyduschad & insmord, nu kryper jag ner & möter dagen fredag imorgon! Woho!



Maja i Solgrytan idag på lunchen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0