Smått galen

Jag blir smått galen snart. Det var ju jävligt nödvändigt att knäppa kort med min digitalkamera när jag inte hittar sladden så jag kan överföra bilderna?! Dessutom är det en jävla Sony-kamera så minneskortet är för litet för att passa i min minneskortsläsare.. Smått irriterande.. Fina bilder från helgen, men ingen får se de förrän jag hittat sladden. Börjar misstänka att jag endera glömt den i andra lägenheten, hos Maja eller hos mamma eller pappa.

Rösten är åt helvete fortfarande, jag lär bara vara tyst. Kul.

Fick sällskap av Sally här på kvällen & Dessi stannade även en stund & pratade, mysigt! Måste göras om! Så jag har blivit med hund här i natt, ska vara hundvakt då Maja är ute på äventyr.

Åker nog till Ludvika redan på fredag kväll eller lördag morgon. Syster, halvbror & hans familj skulle åka dit i helgen också, så det vore mysigt att träffa allihopa samtidigt. Dock saknas Tobbe jämt då han spenderar nästan hela åren på resande fot nu för tiden.

Leta lite till, sen slänga ikull sig. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0