Sjukt trött

Fy tusan så trött jag är idag! Jag gick som sagt & la mig redan vid tio igår, men ändå kunde jag inte somna.. Läste ett par kapitel ur boken, vred & vände på mig. Smsade lite..
Vid strax efter ett ringde * & pratade, han kunde heller inte somna, så vi försökte prata oss trötta. Skrattade ibland så jag trodde hela huset skulle vakna! Tack så mycket! Strax efter tre lyckades jag äntligen somna iallafall & klockan sju ringde klockan. Med nöd & näppe tog jag mig upp & har snart avverkat mina åtta timmar på det här bygget!

Måste, måste, måste verkligen plugga ikväll! Det praktiska provet ska vara klart på fredag redan, vilket betyder att jag inte har helgen på mig. Börjar känna smått panik, men det ska nog gå bra ändå!

Ska försöka hinna svänga förbi Yasmine & Sonny en sväng också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0