Onsdag

Idag är det onsdag & jag har gjort halva tiden på Mekonomen. Lite tråkigt, men ändå skönt. Jag är trött på den här staden redan. Vill inte vara här, verkligen inte. Jag tycker iallafall om det här stället. Arbetskamraterna är de bästa någonsin! Men jag mår inte bra i stan alltså, läntar av hela mitt hjärta hem till Sundsvall igen. Hem till min lägenhet. Ska bli så skönt att komma hem!
Vet dock att sista tiden nu kommer gå rusktigt fort, både bra & dåligt.. Så tråkigt att man inte kan vara i närheten av sina nära & kära jämt, men ibland får det väga upp varandra. Verkliga vänner finns kvar ändå ♥

En sten föll av mitt bröst igår då jag fick klart kursen. Nu är det 500 poäng kvar, sen är jag klar med mitt slutbetyg! Kan ni förstå?! Jag är klar i december?! Hur sjukt är inte det? Finally fri som en fågel & kan göra vad jag vill! Planen är att fortsätta plugga i vår likt jag gjort det senaste året & byta ut alla G mot minst VG & försöka få tag i en lägenhet i Stockholm. Har lite backuper om jag inte skulle få tag i nån själv & det är ju skönt, så jag vet att jag har boende om jag kommer in på skolan vill säga. Ja, det är mycket som snurrar i huvudet & iom att det är augusti nästa veckan känns det redan på hur fort tiden går! Jag hinner knappt med! Vart tar mitt liv vägen?!

(Obs, tidsinställt inlägg från igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0