I'm in Ludvika!

Woho gott folk! Igår tog jag mitt pick & pack & begav mig till Dalarna, närmare bestämt Ludvika. 36 mil på ett tåg, var sedan framme vid halv nio. Pappa hämtade mig på stationen så jag fick bil & körde sedan direkt upp till mamma för att överraska syster som inte hade någon aning om att jag skulle komma en dag tidigare! Prat & mys fram till halv tolv tills alla skulle gå & lägga sig.. Jag ringde då Yasmine & Sonny & for upp till dem en stund. Blev kvar med dom ända till klockan var två nån gång.

Idag sov jag länge, skönt som tusan att vakna i en säng med fullt av syre & inte svettas. Galet skönt! Får se vad dagen idag har att erbjuda, en drink med Crille & Matilda på Lobbyn kanske? :) Vi får se..


Jag älskar dig så jävla mycket. (WTF?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0