God morgon måndag!

Inge bra måndag det här, då jag försov mig en smula. Inte bra, inte bra!
Men jag sitter iallafall på jobbet nu, har ont i handleden & nyser mest hela tiden. Undra om jag ska dra på mig en förkylning också? Nej, fy, det får vänta ett par veckor!

En mini-husvagns-semester är planerad efter att jag slutat jobba i sommar. Boda Borg & Göteborg är tanken iallafall, sen får vi se vart det bär av! Ska försöka mig på en tripp till Rättvik nästa vecka också, Maja & hela gänget från Sundsvall ska dit, så jag tänkte våldgästa dem lite på crusingen där ;) Ska bli kul!

Nej, nu har det tagit mig en timme att skriva det här förbannade inlägget. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0