Vilken helvetes dag!

Alltså, min dag har verkligen varit så upp & ner som den kan vara! Börjar med att jag tar bussen till skolan & registrerar mig. Magnus, min teamledare ringer & säger att vi har återkoppling idag hela dagen, så jag hoppar på bussen ner på stan - trodde jag iallafall. Mitt i all stress så hoppar jag på fel buss, eller rätt buss, men den går åt fel håll. Plingar & hoppar av. Väntar på rätt buss. Märker när den kommer att jag glömt plånboken i all hast på den andra bussen. Jag får panik & ber chauffören på bussen ringa till den andra bussen & säga åt honom att plocka upp plånboken så att ingen annan tar den. Jag stod & väntade i busshållsplatsen i tjugo minuter på rätt buss i hopp om att han hittat & tagit rätt på plånboken. Bussen kommer & jag kliver på: "Har du glömt någonting?" frågar busschauffören med ett leende. Jag, så oerhört tacksam var nära på att brista i gråt! Hela min dag var räddad!
Medans jag stod i busshållsplatsen målade jag upp scenariot att spärra alla kort, skaffa nytt körkort, allt. Herregud säger jag bara!

Återkoppling på jobbet till klockan fem. Handlade två par skor på lunchen & ett par efter jobbet. Vilka jävla kap! Är så jävla nöjd! Hoppla!

Nu blir det strax mat, sen lite tv-tittande innan jag somnar. Har varit vaken i 26,5 timme nu, så det kanske kan vara dags att sova, eller vad säger ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0