Sökt fler kurser

Idag när jag pratade med SYOn så kom vi överens om att jag skulle söka lite fler kurser som startar i februari. Mest för att jag ska få klart mitt slutbetyg någongång. Så vi får se om det sparkar igång någon mer om någon vecka! :)
Annars då? Jag har ont i fötterna efter att jag sprungit fram & tillbaka över stan idag. Handlat lite, fixat lite. Varit hos Maria & fixat naglarna också! Mina egna naglar var nu såpass långa så jag inte behöver några tippar längre! Så nu har jag mina egna, fast med förstärkning då.
Nu på kvällen har jag betalat lite räkningar, städat lite & annars bara slöat i soffan. Börjar komma på rätt spår i livet igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0