Näsblod?

Nu har jag blödit näsblod fyra gånger på två dagar. Vad fan är det för fel? Jag har aldrig haft näsblod förut! Undra vad fan det är som händer med mig egentligen? Jag kan inte sova, eller har svårt att somna iaf. Tre-fyra timmar minst, innan jag börjar finna ro i kroppen, att jag ens känner mig trött. Och nu blöder jag näsblod också? Magen har börjat krångla igen också - jag orkar inte! Räcker det inte att jag hade flera år med problem förut? Måste det komma tillbaka?
Läkarbesök snart tror jag. Går det inte över, så är det ett måste.

Nu ska jag fortsätta plugga. God natt med er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm, att döma av det du skriver.. Stress/högt tempo, kanske är orsaken? ;) Kram syster Y

2011-01-24 @ 22:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0