Me = happy!

Idag har jag en sån där riktigt jävla bra dag! Är klar med hela Word-kapitlet, ska göra det provet på måndag, sen gå vidare till Excel. ILA är inte så svårt heller, sitter på den lektionen nu (& bloggar? ja, jag vet....), så kommer nog göra det mesta hemma ser det ut som. Har kopierat alla uppgifter till USB-minnet, så jag inte står där utan nåt! :)
Ska ner på stan & luncha med Maja om en stund, ska försöka fixa allt med kort & TIF, så vi kommer igång nångång! Kommer bli superbra!

Historia-plugg ikväll. FAN vad jag älskar att gå i skolan! :D

Och min kväll/natt då? Ja, jävlar ja. Vad rätt jag hade! Hoho! Kul är det, lite skrämmande också måste jag säga. Frågan är bara hur jag ska göra nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0