I väntan på nästa lektion

Sitter i datasalen nu, har 1,5 timme kvar tills nästa lektion. Jag som hade hoppats på att jag skulle hinna få mina böcker på lunchen, men paketet har inte hunnit fram än. Attans. Får ta med mig uppgifter hem & göra istället.
Kommer bli en lite småjobbig dag idag känner jag, men det gäller att få in det i rutin så kommer det nog flyta på bra sen. Men att gå upp klockan sex imorgon ser jag inte fram emot måste jag säga.. Både för- och eftermiddagspass.
Köpte förresten flyttkartonger igår! Nu jävlar ska det börja packas i helgen! Vill känna att jag börjar komma någonstans. Jag ska äntligen få mitt eget! Eget kök, eget badrum, som ingen annan kan ockupera. Jag får laga min egen mat, med mina egna redskap, precis när jag vill. Det ska bli helt jävla underbart!

Verkar dessutom få väntat storbesök under Gatufesten också, det ska bli kul! För & efterfest hos mig, madrasser över hela golvet må jag lova! :)

Gud vad jag längtar till sommaren! Eller iallafall våren? Och SOLEN! Fan vad lycklig man blir när den bara tittar fram en minut eller två! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0