Heldag med Maja!

Fixade som sagt naglarna nere på BelleVisage idag. Maria är så jäkla duktig! Är riktigt imponerad! Skönt att få det gjort! Lite kortare den här gången eftersom mina naglar växer som ogräs!
Sprang sedan på stan en snabbis innan jag skulle möta upp Maja! Hittade en födelsedagspresent till pappa & självklart lite grejer till mig själv. Rea - Me ♥ REA! Kan inte låta bli när det kliar så i fingrarna.. Haha! Tittat ut massa saker jag ska köpa till lägenheten sen när jag flyttar också! Kommer bli så jäkla bra!

Mötte iallafall upp Maja & vi gick till Charm & fikade. Tiden rann iväg & vi satt på cafét mer än två timmar! Gick sedan en vända till på stan & shoppade lite mer tillsammans. In på Ica, handlade lite mat.. Hon följde sedan med hem. Lukten av pizza när vi passerade Pompei frestade för mycket, så vi kilade in & köpte med oss en varsin! :)
Nu har hon precis åkt & jag ska ta tag i färgningen av håret, jag måste ju verkligen få det gjort, för såhär kan jag inte se ut! Haha!





Den fick följa med hem bland annat!



Maja på Charm!

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Fin klänning :)

2011-01-05 @ 23:19:08
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0