Hallå världen!

Jag sitter & pluggar för fullt jag. Gör jag ingenting annat? Njae, knappt. Har tvättat två maskiner med tvätt idag också, men de står ju & går medans jag pluggar. Snart klar med världskrigen. Siktar på att bli klar redan ikväll med allt, så kanske Sandra kommer förbi på en film? Det vore trevligt! :)

Så jäkla tomt här hemma, inga människor, inga hundar. Men det är dags att börja vänja sig eftersom jag snart flyttar! Men lite sällskap kommer jag ju ändå få ändå i nya lägenheten! :)

Och i natt ringde det i min telefon också, sjukt att höra rösten, men ändå så jävla välbekant. Ett samtal på trekvart kändes som fem minuter. Konstigt det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0