Äntligen klar med medeltiden!

Efter dryga 6 timmars plugg så är jag äntligen klar med medeltiden! Känns hur skönt som helst! Nu har jag bara 1900-talet kvar, men det är jag nästan halvfärdig med, så det ska väl gå fort. Ja, jävlar. Det var ju kalla kriget sen också. Skit. Aja, bara att bita i det sura äpplet & ta tag i det här nu! Lite mindre än två veckor kvar, men jag är van att stressa, så det här är inget nytt! :)
Skolan drar igång på riktigt på onsdag också & jag är riktigt uppspelt inför de nya data-kurserna jag ska läsa! Kanske rentutav kommer på vad det är jag vill jobba med? Jag & * pratade om det i morse, även om han är rätt många år äldre än mig, så vet han heller inte vad han vill bli/jobba med. Det är så svårt det där, man tycker aldrig man blir gammal nog för att veta "vad man vill bli när man blir stor".. Ett jävla dilemma är vad det är!

Ska slå på en film & sedan sova faktiskt, men det kommer väl sluta i sömnlöshet som vanligt. Inget nytt.
God natt iallafall! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0