Åh, Herregud!

Galet, min mobil dog under natten & ringde aldrig & väckte oss, så här har vi vaknat för typ en timme sen. Galet! Några Hassela-bor är på väg hit nu. Rasken fyller 20, så vi bestämde oss för att fira honom med lite middag här hemma ikväll. De är på ingång & vi ska åka & handla så fort de kommer. Sen blir det lite mys här hemma ikväll. Tänkte plugga lite också. Snart klar!
Åker till skolan imorgon & anmäler mig istället. Ser fram emot data-kurserna jag ska läsa i vår! Läste lite om de igår & det kommer gå så lätt som en plätt! Simpelt för en tjej som mig ;) Och mitt schema är hundra gånger mildare än vad jag trodde tidigare! Super att jag är helt ledig på fredagar också, blir enkelt om jag får besök en hel helg, så kan folk komma under dagen på fredagen, eller redan på torsdagen! :)

Nej, nu ska jag slänga på mig ett ansikte sen åka & handla! See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0